اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جزیده: شاهد اتفاقات عجیبی روی سکوهای سالن‌های والیبال هستیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: متاسفانه اخیراً روی سکوهای سالن‌های والیبال شاهد اتفاقات عجیبی هستیم.

جزیده: شاهد اتفاقات عجیبی روی سکوهای سالن‌های والیبال هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، عظیم جزیده درمورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: متاسفانه در امتیازهای پایان ست‌ها تمرکز خود را از دست دادیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم. تیم ما از نظر روحی دچار مشکل بود و به همین دلیل نتوانستیم به خوبی توپ‌ها را به امتیاز تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما در لحظاتی از بازی در دریافت اول دچار مشکل شد. مقابل ما تیمی بازی می‌کرد که بازیکنان خوب و بزرگی همچون معنوی‌نژاد را در ترکیب داشت. علیرضا قریب که داور این بازی بود از دوستان من است، اما او اشتباهاتی داشت که عمدی هم نبود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد با بیان اینکه ویدئوچک در هر مسابقه‌ای لازم است، گفت: مسئولان باید شرایطی ایجاد کنند که باید حداقل در بازی‌های تهران از ویدئوچک استفاده شود. متاسفانه اخیراً روی سکوها هم شاهد اتفاقات عجیبی هستیم. بیش از 15 سال است که در والیبال فعالیت می‌کنم؛ در گذشته بدون هیچ مشکلی با خانواده‌ام به سالن می‌رفتم و حالا هم معتقدم که باید مانند کشورهای اروپایی شرایط حضور خانواده‌ها را فراهم کنیم.

جزیده عنوان کرد: به عقیده من حتی مربیان تیم‌ها هم در ایجاد بستری برای حضور خانواده‌ها در سالن‌های والیبال تاثیرگذار هستند؛ اگر آنها در جریان بازی‌ها واکنشی به حرکات و الفاظ تماشاگران نشان ندهند، مشکلات کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول